برق خودرو

برق خودرو های سبک

برق خودرو

برق خودرو های سبک

برای مشاهده عکس ها با وضوح بهتر روی ان کلیک کرده و دانلود نمایید.
درصورتی که تصاویر کیفیت مناسبی ندارند اطلاع رسانی کنید تا سریعا تصویر با کیفیت بهتری قرار داده شود.

نکاتی درمورد سنسور دمای مایع خنک کننده

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

 برای پیوستن به کانال تلگرام اینجا کلیک کنید.

۱- سنسور دمای مایع خنک کننده ، دوپین قهوه ای رنگ جهت کنترل یونیت فن بوده و از نوع NTC است.


۲- فرمان دور تند فن های سیستم خنک کاری از پایه ۱ و ۱۰ یونیت فن صادر میشود.


۳- موتورهای فن سیستم خنک کاری در  دور تند نسبت بهم موازی و در دور کند نسبت بهم سری هستند.


۴- در سیستم خنک کاری که دارای دو موتور فن میباشد ، سه رله وجود دارد.


۵- اگر سنسور دمای مایع خنک کننده موتور از مدار خارج شود فن سیستم خنک کاری در دور تند دایم روشن است.


۶- در سیستم خنک کاری که دارای کنترل یونیت فن هستند دارای سه سنسور دمای اب با رنگ سبز مربوط به ECU ، قهوه ای مربوط به یونیت فن و ابی مربوط به نشانگر دما  میباشد.

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی