برق خودرو

برق خودرو های سبک

برق خودرو

برق خودرو های سبک

برای مشاهده عکس ها با وضوح بهتر روی ان کلیک کرده و دانلود نمایید.
درصورتی که تصاویر کیفیت مناسبی ندارند اطلاع رسانی کنید تا سریعا تصویر با کیفیت بهتری قرار داده شود.

فن های خنک کننده دوتایی

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ق.ظ

برای پیوستن به کانال تلگرام اینجا کلیک کنید.

در موتورهایی که از دو فن خنک کننده استفاده میکنند، قرارگیری موازی یا سری فن ها میتواند برای تولید سرعتهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

در فن های دوتایی از ۳ رله الکتریکی جهت عبور انرژی الکتریکی انها استفاده میشود . اولی (A) مانند یک کلید عمل میکند. این رله هر زمان که کمپرسور فعال شود عمل میکند. درحالت عادی دو رله دیگر ( Bیا C) برق تغذیه بین فن های دوگانه را تامین میکنند و این فنها  بصورت سری قرار گرفته و در نصف سرعت ماکزیمم خود به گردش در می ایند.

در حالتی که فشار مدار افزایش میابد کامپیوتر مدار کنترل رله های B و C را تغذیه میکند. رله B یک اتصال بدنه برای فن اول که دارای تغذیه است ایجاد میکند . رله C برق مثبت را به فنی که دارای اتصال بدنه از قبل بوده است ( دومین فن) ارسال میکند . فن ها از حالت سری به حالت موازی در می ایند و با سرعت مازیمم خود به گردش در می ایند.

نظرات  (۱)

بسیار عالی و خداقوت یکی از فن های ماشین من اصلا کار نمیکنه ولی یکی دیگه هم کند و هم تند کار میکنه . موتور فنی که کار نمیکنه سالمه با برق مستقیم کار میکنه . 
با این اطلاعات شما فهمیدم که یکی از دو رله bیاc  مشکل داره 
ممنون و سپاسگزارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی