برق خودرو

برق خودرو های سبک

برق خودرو

برق خودرو های سبک

برای مشاهده عکس ها با وضوح بهتر روی ان کلیک کرده و دانلود نمایید.
درصورتی که تصاویر کیفیت مناسبی ندارند اطلاع رسانی کنید تا سریعا تصویر با کیفیت بهتری قرار داده شود.

پاسخ به سوال کاربران

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۴ ب.ظ

 برای پیوستن به کانال تلگرام اینجا کلیک کنید.

فرمودید اگر باطرى ١٢ ولت باشد ، دینام بایستى ١٥ ولت انتخاب بشود،

چنانچه ما تعرار٤ باطری١٢ولت را سرى بکنیم که بشود مجموع ٤٨ ولت در ان صورت دینام همان ١٥ ولت بایستى انتخاب شود یا انهم ٤ برابر میشود؟ 
بالشکر امامى
-----
پاسخ:
چون باتری ها رو میخواید سری ببندید ولتاژ کل هم برابر میشه با مجموع ولتاژ مصرف کننده ها ی. پس ولتاژ رو باید رو ۶۰ قرار بدیم.
ولتاژ شارژ هر باتری ۱۲ ولتی برابر ۱۵ میباشد.

نظرات  (۳)

۲۶ بهمن ۰۲ ، ۲۳:۱۷ عبدالصمد براهویی

سلام موتور کیلومتر شمار  خرابه ؟ دورموتور از۴بالاترنمیره سوختش خیلی بالارفته  پدال گاز را فشارمیدی خفه میشه

با سلام وعرض وادب واحترام،قبل از طرح سوالم تشکر میکنم از سایت خوبتون و مفیدتون، بمن خیلی کمک کرد ممنونم، واما سوالی در مورد راهنمای دو طرف عقب وجلو پیکان دارم،نمیدونم چرا راهنماهای ماشین از کار افتاد دستک راهنما و بالا و پایین میکنم اصلا هیچ اتفاقی نمی‌افته علتش چیه. پیکان مدل 81، و فلاشر هم نداره، اما وقتی دزدگیر فعال میشه و یا باز میکنم درب خودرو چراغ های راهنما خاموش روشن میشه منظور لامپ های راهنمای خودرو هر 4عدد سالمن، ولی آیا روشن شدن چراغ راهنما توسط دزدگیر نشونه سلامت اتومات راهنماست یاخیر؟ گاهی اوقات داخل خودرو بودم و دزدگیر فعال کردم (درب خودرو توسط دزدگیر قفل کردم)، و دستی قفل باز کردم که دزدگیر عمل کنه تو این راستا چ اغ های راهنما عمل می‌کرد و صدای اتومات راهنما میومد منظور احتمالا اتومات سالم باشه ممکنه؟ 

 

با سلام وعرض وادب واحترام،قبل از طرح سوالم تشکر میکنم از سایت خوبتون و مفیدتون، بمن خیلی کمک کرد ممنونم، واما سوالی در مورد راهنمای دو طرف عقب وجلو پیکان دارم،نمیدونم چرا راهنماهای ماشین از کار افتاد دستک راهنما و بالا و پایین میکنم اصلا هیچ اتفاقی نمی‌افته علتش چیه. پیکان مدل 81، و فلاشر هم نداره، اما وقتی دزدگیر فعال میشه و یا باز میکنم درب خودرو چراغ های راهنما خاموش روشن میشه منظور لامپ های راهنمای خودرو هر 4عدد سالمن، ولی آیا روشن شدن چراغ راهنما توسط دزدگیر نشونه سلامت اتومات راهنماست یاخیر؟ گاهی اوقات داخل خودرو بودم و دزدگیر فعال کردم (درب خودرو توسط دزدگیر قفل کردم)، و دستی قفل باز کردم که دزدگیر عمل کنه تو این راستا چ اغ های راهنما عمل می‌کرد و صدای اتومات راهنما میومد منظور احتمالا اتومات سالم باشه ممکنه؟

سوال دیگه هم دارم میخوام بدونم که جعبه فیوز پیکان دقیقا کجاست و هر فیوز که تو جعبه فیوز گذاشته شده مربوط به کدام قسمت خودرو میباشد  

 با تشکر فراوان 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی