برق خودرو

برق خودرو های سبک

برق خودرو

برق خودرو های سبک

برای مشاهده عکس ها با وضوح بهتر روی ان کلیک کرده و دانلود نمایید.
درصورتی که تصاویر کیفیت مناسبی ندارند اطلاع رسانی کنید تا سریعا تصویر با کیفیت بهتری قرار داده شود.

طرز کار رله ولتاژ الترناتور

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

برای پیوستن به کانال تلگرام اینجا کلیک کنید.

ولتاژ موثر به رله افتامات با افزایش ولتاژ الترناتور، افزایش می یابد.  هنگامیکه به مقدار لازم خود رسید، نیروی مغناطیسی هسته بر نیروی فنر پلاتین غلبه می نماید که پلاتین زیرین را جذب میکند. با باز شدن دهانه پلاتین، جریان لازم میدان از طریق  مقاومت به رتور انتقال می یابد که در نتیجه از شدت میدان کاسته می شود که باعث کاهش ولتاژ خروجی الترناتور میشود.

همانطور که میدانید، مقدار مقاومت را برای جلوگیری از ولتاژ خود القا کوچک انتخاب میکنند که باعث بالا رفتن ولتاژ الترناتور می شود ( حداکثر تا ۳ولت) که بدین ترتیب، نیروی مغناطیسی بیشتری توسط رله بدست می اورد که در نتیجه پلاتین بالایی را به پلاتین وسطی اتصال می دهد.

در این هنگام جریان از طریق پلاتین بالایی بدنه می شود و برای لحظه ای هیچ جریانی به میدان قطبها نخواهد رفت .

این ارتعاش پلاتین ها بر حسب ولتاژ خروجی الترناتور انقدر ادامه پیدا می کند تا در حد لازم تنظیم شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی