برق خودرو

برق خودرو های سبک

برق خودرو

برق خودرو های سبک

برای مشاهده عکس ها با وضوح بهتر روی ان کلیک کرده و دانلود نمایید.
درصورتی که تصاویر کیفیت مناسبی ندارند اطلاع رسانی کنید تا سریعا تصویر با کیفیت بهتری قرار داده شود.

پاسخ به سوال کاربران دنده عقب

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۸ ب.ظ

 برای پیوستن به کانال تلگرام اینجا کلیک کنید.

ممنون میشم راهنمایم کنید یک خودرو رانا مدل ۹۳ lxدارم برق دنده عقب قطع شده چراغها روشن نمی شود چند تا باطری ساز نشون دادم گفتن سنسور سالم است از کجا مشکل داره ممنون میشم راهنماییم کنید

---------

با سلام

برای عیب یابی چند مرحله رو انجام بدید حتما عیبشو پیدا میکنید.

1.چراغ دنده عقب چک شود.

۲. فیوز چک شود.

۳. فشنگی چک شود.

اگه تا اینجا عیب پیدا شد که اگه نشد عیب از سیمهاست.

یه سیم میاد به فشنگی یکی ازش خارج میشه به سمت چراغ دنده عقب.

اونارو هم جدا جدا به یه لامپ چک کن ببین عیب از کدومه، با ولتمتر هم میشه چک کنی.

سوییچ در حالت ign باشه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۶
fff mmm

نظرات  (۳)

سلام وقت بخیر. از مطالب مفید شما تشکر میکنم. من ی پراید مدل 87 دارم صبح اول بار استارت میزنم سویچ رو باز میکنم و آماده برای استارت زدن هست معمولا صدای انژکتور یا پمپ میاد بعد از چند ثانیه قطع میشه ولی مال ماشین من قطع نمیشه صدا و زمانی استارت زده میشه و ماشین گرم میشه بعدش دیگه اگر خاموش کنم ماشین رو دوباره بخوام سویچ رو باز کنم صدا انژکتور یا پمپ قطع میشه بعدش استارت میزنم. حالا سوال آینه آیا این یک عیب محسوب میشه و باید رفع بشه و اگر عیب هست از چه چیزی هست این عیب ممنون 
باسلام،پرایدکاربرات دارم،٧٩،بابازکردن سویچ مثبت ومنفی کویل هردوبرق دارند،استارت میزنم برق ازوایرخارج نمیشه ،باچندتاکویل دیگه امتحان کردن نشد،چرا؟
۲۶ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۹ رضاقربانی

سلام،،من یک کارگاه تولیدلوازم جانبی خودرو هستم،، خواستم بپرسم شماسوییچ لادرب صندوق عقب پراید دارید،، قیمت من هرعدد3000هزارتومنه،، که خریدای بالای سی عددباتخفیف2500تومنه،،درضمن برای اصالت وضمانت کالایی که میفروشم،، هرضمانت یاکاری که شمابگید،، انجام میدم، باتشکر09104970595

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی