برق خودرو

برق خودرو های سبک

برق خودرو

برق خودرو های سبک

برای مشاهده عکس ها با وضوح بهتر روی ان کلیک کرده و دانلود نمایید.
درصورتی که تصاویر کیفیت مناسبی ندارند اطلاع رسانی کنید تا سریعا تصویر با کیفیت بهتری قرار داده شود.

برای پیوستن به کانال تلگرام اینجا کلیک کنید.

۱- اگر راهنمای یکطرف بخوبی کار کند و طرف دیگر اهسته تر بزند ،  عیب از لامپهای ان میباشد که وات لامپها کمتر از وات استاندارد میباشد.

۲- اگرراهنما یکطرف بخوبی کار کند و طرف دیگر تند تند راهنما بزند، عیب از لامپهای ان میباشد که وات انها بیشتر از وات استاندارد برای  یکطرف میباشد.

۳- اگر راهنما هردو طرف تند تند بزند عیب از فلاشر راهنما میباشد .

۴-  اگر راهنما هردوطرف کار نکند عیب یا از فیوز میباشد یا اتومات راهنما.

۵- اگر چراغهای راهنمای یکطرف کامل روشن باشد لامپ یا خیلی دیر چشمک بزند بخاطر سوختن لامپ ان طرف میباشد.

۶- در صورت صاف کردن رول فرمان اگر راهنما قطع نشد عیب ساچمه و خار در مغزی رول میباشد.

۷- در صورت کار نکردن چراغهای ترمز عیب میتواند از فیوز ان باشد و اگر عیب ان برطرف نشد  یا عیب از فشنگی ترمز یا چراغها سوخته  و یا سیم ان قطع شده است.

۸- عیوب فلشر نیز یا از فیوز ان یا اتومات بکار رفته در فلشر میباشد. 

۹- عیوب مدار دنده عقب نیز مانند مدار چراغهای ترمز میباشد.

نظرات  (۵۱)

۲۱ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۶ عبدلواحد کعبی

عالی ممنونم

روشن شدن ناگهانی فلاشر ها به خصوص در دست انداز ها

با سلام و وقت بخیر؛

راهنمای خودرو پژو 405 کار نمی کند. ضمن اینکه همراه با صداست

با سپاس

ماشین من آردی هست و گاهی اوقات راهنما میزنم  اتوماتیک راهنما خر خر میکنه و راهنما قطع میکنه    ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام.من سمند ef7  مدل 97 دارم .چند روزه چراغ راهنمای سمت چپ کار نمی کنه .چراغ راهنمای سمت راست کار میکنه .چراغ چهار راهنما هم درست کار میکنه.ممنون میشم راهنمایی کنید.

۲۷ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۱۰ محمدرسول عبیداوی

سلام لطفاً مدار اتصال چراغهای جلو نور بالا و پایین در پیکان مدل ۹۰زیمنس رو در رله دوبل چراغ ها رو راهنمایی کنید که به چه صورت هست آخه سیم کشی چراغها دستکاری شده

۱۶ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۲۲ سیدعلی کاظمی پروریجی

سلام....زمانیکه دکمه فلاشر رو میزنم متاسفانه روشن نمیشود علت چیه؟؟

من راهنما میزنم چراغها کار میکنه ولی ثابت هستش،چهارطرف هم همینطوره،چکار کنم؟؟

سلام در خصوص عزیزی که پرسیده بود علت روشن شدن ناگهانی فلاشر روی دست انداز سنسور درها رو چک کنید و اگه دزدگیر دارید سنسوری هم تو کاپوت هست که وظیفه باز و بسته شدن در کاپوت رونشون میده

سلام من برای پراید چراغ خطر ال ای دی خریدم وقتی راهنما چب میزنم بعد از چند بار زدن یهو میره رو دنده عقب سمت راست یعنی دنده عقب سمت راست بصورت راهنما عمل میکنه وباز مجدد تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید. 

سلام ممنونم از راهنمایی خوب تون مشکل من حل شد.

سلام. 

راهنما و فلاشر من یکدفعه از کار افتاد. دزدگیر که میزنم فلاشر میزنه. اتومات هم عوض کردم ولی فایده نداشت. فیوز هم سالمه. ممکنه اشکال از دسته راهنما باشه؟ 

با سلام 

من یک گلف دارم و سیستم فلاشر و راهنمای ان کار نمیکند .لطفا راهنمایی کنید .تشکر 

۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۱ رضا نیکنام

با سلام 

ماشین من پراید هست، وقتی راهنما میزنم جفت راهنما با هم کار می کنن علت چیه .ممنون

ی آن صد نمی دهند صدای دیپ دیپ قطع شده علت چیسن بتشکر سلام ماشین ما دنا 1396 معمولی است موقع راهنمازدن ویا جفت راهنما باند گو

۲۴ مهر ۹۹ ، ۱۱:۴۷ امیر حسین

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان، ماشین من پرایده و وقتی ک درب های ماشین رو باز میکنم تیک تاک فلشور میاد ولی ن پشت کیلومتر عمل میکنه و ن خود فلاشور ها میزنه مشکلش از چیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید. 

با تشکر

سلام.راهنمای یک سمت کار میکند ولی سمت دیگه نه.عیب چی میتونه باشه.ماشین بنز ده تن

 

ببخشید راهنما تکی که میزنم هر دو طرف مزنه بردم پیش باتری ساز گفت عیب از دسته راهنماست الان دسته راهنما رو عوض کردم  اما همون طوره  

سلام من پرایدصبا۸۹ دارم سه تا راهنمای سمت راستم از کارافتاده ولی سمت چپم هرسه کارمیکنه ممنون میشم راهنماییم بکنید باتشکر

آقا دمت گرم خیلی عالی بود 

۲۰ فروردين ۰۰ ، ۰۱:۴۳ ابراهیم بختیاری

چراغ راهنما و فلاشر من ثابت میمونن یعنی چشمک نمزنند علت آن چیست؟

۱۵ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۶ مرتضی صدرالدین

درود  . پژو پارس tu5دارم. از سرعت ۱۴۰ به بالا چند ثانیه فلاشر خودرو به کار میفته و قطع میشه میخواستم ببینم دلیل چیه و چگونه میشه قطع کرد یا تنظیم کرد 

سپاس.

سلام علت کار نکردن سیستم راهنمای یک سمت پژو چیست‌؟ سمت دیگه کاملا سالمه

سلام وقتی راهنما میزنم هر چهار تا راهنما همزمان کار میکنه علتش چیه؟ خودرو ریو

سلام

چراغ های راهنما سمت راست هم عقب و هم جلو وقتی چراغ های ماشین رو روشن میکنم ثابت روشن میمونه و علامت فلش روی صفحه کیلومتر سبز میمونه مشکل از چیه؟ 

 

سلام من ماشین پراید دارم درهای ماشین بسته هسته ولی جفت راهنما میزنه مشکل از کجایع

سلام  راهنمای سمت چپ و راست جا گانه کار میکنم ولی وقتی فلاشر میزنم سمت راننده نمیزنه ولی اون سمت میزنه علتش چی می‌تونه باشه ممنونم

سلام چراغای ماشینو کلا با کاسه عوض کردم.حالا راهنماش وقتی ماشین خاموش یکسره روشنه چشمک نمیزنه برا هر دو طرف همینجوره وقتی ماشینو روشن میکنم اونوقت چشمک میزنه ولی به نسبت قبل کند تر....پاترول دوره ماشین ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام من ی پژو آردی دارم همزمان همه چراغ خطر پشت شیشه و چراغ های ترمز وقتی که ترمز میگیرم روشن نمیشه فیوزهاش هم سالمه اگر میشه کمکم کنید.

بنده یه پارس مدل 94 داشبورد سوناتایی گرفتم  وقتی ماشینو روشن میکنی راهنمای سمت  چپ رو میزنی هم روی صفحه کیلومتر هم بیرون ماشین یکبار چشمک میزنه و دیگه نمیزنه.ولی صدای اتوماتش میاد.هروقت هم سوییچ رو ببندی دوباره باز کنی همین اتفاق میفته .حتی فلاشر هم میزنی فقط سمت شاگرد روشن خاموش میشه.ولی وقتی درب خودرو رو باز میکنی هر دوطرف راهنماها کار میکنه.دلیلش چیه

سلام دوستان 

من ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۶ دارم وقتی راهنما سمت راست میزنم و یا ترمز میگیرم روی ال سی دی تایپم سنسور دنده عقب فعال میشه ‌‌موقع پخش موزیک هی قطع و وصل میشه.کسی از اساتید از این مشکل اطلاعی نداره ؟؟؟

من چهار چراغ رو که میزنم راهنما از کار می افته فیوزش رو که برمی‌داریم میزارم سر جاش دوباره درست میشه

۲۷ بهمن ۰۰ ، ۱۶:۰۵ اسماعیل برزگر

سلام.

صدای تیک تاک موقع زدن راهنما و فلاشر قطع شده علت چیه؟

باسلام .راهنمای سمت راننده خودرومن روشن نمیشه  درحالی که دسته راهنما سالمه ودرحالت چهار رهنما روشن میشه .فیوز هم سالمه .میشه کسی کمکم بکنه وعلتشو بگه .

اگه نیاز باشه ماشین پژو پارس هست .

سلام چراغ راهنما عق و جلو سمت راست اصلا کار نمی‌کند البته درهنگام باز شدن درب ها عمل می‌کنند اما در جفت راهنما خطر و یا گردش به راست راهنماها عمل نمیکنن علت چیست با تشکر از شما 

۰۵ مرداد ۰۱ ، ۰۲:۳۴ خلیل یزدانی

سلام من ۴۰۵دارم موقه که راهنمای چپ یا راست میزنم فلاشر روشن میشه لطفلان هرچه سریعتر راهنمای کنید ممنون

سلام ،پراید ۸۵ دارم که راهنمای سمت راست کار میکنه ،راهنمای سمت چپ  تند تند میزنه و نور ضعیف دارد، و جفت راهنما کار نمیکند

سلام چراغ راهنمای ماشینم(پراید) روشن نمیشه فیوزشم عوض کردم درست نشد مشکل از کجاست ،حتی پشت کیلومترم علامت راهنما نمیاد

سلام

من یک خودروسمند EF7 دارم در حین حرکت خود به خود فلاشر میزنه و قطع میشه بعد دوباره فلاشر میزنه علتش چیه ممنونم

چرا پراید راهنماچپ یاراست میزنی جفت راهنما روشن میشه باطری سازها سردر نمیارن از دزدگیرو دسته راهنمام چک شد سالم بود!!

سلام

علت اینکه فلاشر در خودروی سمند EF7 بعضی وقتها کار میکنه بعضی وقتها کار نمیکنه چیست؟ جالب اینکه در یک روز بارانی فلاشرها عمل کرد و بعد از بارندگی ، مجددا از کار افتاد.

راهنمای چپ و راست سالمه.

 

سلام

من سمند LX دارم. چراغ راهنمای هر دو طرف کار نمی کنن ولی فلاشر کار می کنه و هر چهار چراغ درست عمل می کنن. راهنمایی می فرمایید ایراد از کجا ممکنه باشه؟ ممنون

ببخشید من پراید دارم ، موقع بارون یا وقتی ماشین رو میشورم چهار راهنما میزنه البته وقتی روشنه 

سلام ، پاژن ۷ نفره دارم ، فچراغای راهنما و چراغ ترمز ناگهانی از کار افتادن حتی علامت راهنما روی کیلومترم روشن نمیشه

سلام 

ماشین کوییک دارم دزد گیرماشین  رو که میزنم چراغ راهنمای یکطرف یکسره روشن می مونه خاموش نمیشه میشه راهنمایی کنید 

من ۴۰۵ دارم راهنمای دوطرف به خوبی کار میکند چلی وقتی دکمه جفت راهنما رو میزنم. دیگه کار نمیکنه 

بچرافیوزچراغ های کوچک روبه محض اینکه تعویض میکنم ذوب میشه

سلام. وقتتون بخیر جناب من پژو۴۰۵ مدل ۹۰ دارم چراغ راهنما و فلاشر کلا قطع شد رفتم اتوماتیک گرفتم تعویض کردم فیوز هم چک کردم نه راهنما کار میکنه نه فلاشر جفت راهنما..دلیلش چی میتونه باشه با تشکر

سلام

من چند روزه یه ساینا صفر گرفتم بعضی وقتها راهنما میزنم تا زمانی که فرمان رو میچرخونم کار نمیکنه اما بعد چرخوندن فرمان شروع به زدن میکنه، مشکل چی میتونه باشه؟ 

ماشین من پژو 405 مدل 1394 هست.. چند قبل متوجه شدم که راهنمای سمت راست و جفت راهنما کار نمیکنه.. اما راهنمای سمت چپ خوب و راحت کار میکنه.. چه کار بکنم

سلام ماشین بنده مگان دنده ای ۱۶۰۰ هست مشکلش اینه که ماشین رو وارد دنده عقب می‌کنم چراغ خطر عقب طرف راست همه ی لامپ ها بصورت کم نور روشن میشه و همین موضوع باعث میشه ماشین گاز نخوره و چراغ چک هم روشن میشه ولی بعدش که از دنده عقب در میاد درست میشه  و ماشین گاز میخوره ممنون میشم.راهنمایی بفرماید🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی